2011-04-24

plans

15 dagar till Sverige!!!

Helgen i Canberra flög förbi som alla andra helger här i Manly. Canberras höst välkomnade oss med en hel del sol, kyliga vindar och en massa färggranna träd, något som man sällan får här i Sydney. Parlamentshuset tittades på, lite bushwalking så att Terese fick se kangurur och sedan gästade vi såklart nattlivet. Hela staden var väldigt olik från Sydney, inte ett ställe jag hade kunnat bosätta mig på men trevligt att ha fått uppleva.

Just nu sitter jag på mitt favoritcafé i Manly och använder deras internet i utbyte mot en iskaffe. Försöker att organisera mig inför hemresan som närmar sig med stormsteg, något som jag ser fram emot enormt men jag är också så himla glad att det inte är slutet på min OZ tid ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar