2011-06-14

jar of hearts, punching in a dream and cairns

star ganska still i mitt huvud just nu, eller det ar massor med tankar som snurrar rundor men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Ska forsoka dela med mig pa ett inte allt for trakigt satt.

Idag hittade jag och Ann en liten annons pa internet om ett spa 20-30 min utanfor Cairns (mitt i regnskogen) som soker backpackers som ar villiga att jobba 4 timmar om dagen i utbyte mot boende. Nej, vi far sjalvfallet inte bo pa sjalva hotellet men det verkar som om vi far utnyttja hotellets alla faciliteter sa som tennisbana, gym, pool mm. Sa blir det som vi hoppas drar vi uppat om ungefar 2-3 veckor for att chilla, njuta av solen och jobba lite.
Tanke nummer tva som borjar torna upp sig langt dar borta vid horisonten ar Kanada(!!). Fick lite tips fran en kanadensare som var i Sydney for ett tag sedan, han har vanner som har kontakter i en nice skidort.
Trean ar jobb osv nar jag kommer tillbaka. Moster anki, jag ar villig att jobba sa mycket ni behover mig nar jag kommer hem!! Jag landar den 30 augusti... tror jag. Kanske bast att dubbelkolla med mamma hehe. Hjalper aven garna mina kara grannar med att se efter deras sma knattar ocksa. Kan ju faktiskt nu saga att jag har massor med erfarenhet av barnpassning (och itne bara dagisarbete), dock endast pojkar. Allt fran 10 manader till 6 ar. Passar pa att saga Hej och valkommen till sodervagen till nya grannen Vera dar hemma. Spannande!! och gratulerar, Marcus och Sofia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar