2010-11-15

grubbel gribbel grabbel

sydney är kul. Kan nog inte tänka mig att befinna mig någon annanstans just nu.
Idag har varit en riktigt slappedag. Gårdagen firades som vanligt i manly och min energinivå är väääldigt låg just nu. Blir sängen tidigt ikväll.
Eftersom att dagen inte varit särskilt aktiv har det varit mycket tid för grubbel. Vad händer sen? Förhoppningsvis kan jag skaffa en lägenhet med Terese här i Manly någon månad. Kommer nog att lämna familjen vid årskiftet. Inte för att jag inte trivs, de är kanon och allt är toppen men att bo på jobbet är påfrestande. Vill kunna styra mitt eget liv lite mer.
För första gången sen jag kom till underlandet känner jag mig lite nedstämd när jag tänker på alla där hemma.. men ni ser nog inte mig på ett bra tag ändå. Om 49 dagar kommer mamma och pappa, två veckor senare kommer Kim! oj vad jag ser fram emot det.

dags att caba ner, jadå!

3 kommentarer:

  1. Låter som du har det finfint fisen :) stannar du i ett år sammanlagt ska jag komma och hälsa på dig, även och det innebär att få vända och vrida på slantarna så ska jag nog försöka få det igenom! haha!

    SvaraRadera
  2. ååh glad jag blir :D som det ser ut nu satsar jag väl på att komma hem i juli/augusti :) ska snart börja leta lägenhet i manly. ska försöka få ett vanligt jobb i januari. kommer du under den tiden har du gratis boende och allt ;) poosssssss

    SvaraRadera
  3. Saknar dig blubban min!

    SvaraRadera