2010-12-09

14 dagar till dopparedan

Update lasgna:
godaste lasagnen jag någonsin ätit! mmmmmm....

Jag har det fortfarande lika bra härnere. Värmen stiger mer och mer, tur att jag har med mig en solfjäder importerad från Spanien. Julen är här om 14 dagar, har inte ens börjat julshoppa än....

Imorgon är det Bondi som gäller, ett stort kalas med maaaaaassaaa svenskar (såklart). Hoppas på att kunna klämma mig ur min svenska bubbla snart, snart.

Sedan är det nyår och sen kommer di gamle. Om de nu lyckas ta sig från Europa. Har förstått att det är världens kaos på flygplatserna.

Ser fram emot min och Terese's flytt mer och mer, vilken kommer inträffa i slutet av januari om allt går vägen. Ska bli så skööööönt att ha ett eget place, och att faktiskt kunna lämna jobbet och slappa hemma. Förhoppningsvis hittar jag ett jobb, det är mitt mål iaf. Utan jobb måste jag åka hem och det vill jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar