2010-12-17

livet pa ett bananskal

Nar jag oppnade dorren idag lag ett stoooort gront paket utanfor dorren adresserat till Linnea Wastberg. En hel vecka innan julafton.
Eftersom att jag visste om att det skulle innehalla en julklapp till pojkarna var jag ju tvungen att oppna det. Surprise surprise, hur mycket grejjer var det inte egentligen i den grona ladan. Tjuvkikade "lite" pa rimmen...

I forrgar stotte vi dessutom pa lagenhetsvarden for Terese nya sang. Terese bor ny i ett "shared room" med 4 andra. Namnde iaf for kvinnan att jag kommer vara hemlos efter att mina foraldrar aker hem. Terese har sitt rum en vecka till efter att Mr and Mrs Wastberg satt sig pa flyget mot norr. Och vips sa har jag en sovplats i en vecka pa samma stalle som Terese, sa behover vi inte klydd med lagenhetsdatum osv. Trivs med att glida pa ett bananskal.... (hoppas att det fortsatter sahar.)

1 kommentar:

  1. Aja baja, inte tjuvkika på rimmen! Du får i alla fall inte öppna paketen förrän på julafton....
    Kram

    SvaraRadera