2011-03-16

aussie love

har haft en kanondag på beachen med min allra käraste Terese. Surfing, solsken, bonnabränna och lite blue bottles. (Blue bottles är ungefär som mini-maneter fast med blå långa tentakler som älskar att snurra sig runt kroppen var än de kommer åt.) Blå flaskorna kanske inte gjorde dagen bättre men de är en del av livet vid beachen, bara att leva med. Jag samlade på mig en "bränning" medan Terese stoltserade med hela fem stycken... och inte nog med det, hon envisades med att stuka fingret också. Craaazyyyy girl. Surfingen tar sig iaf och det är huvudsaken.
Nu inviger vi kvällen med en dinner-date, en riktig sådan och förmodligen min första någonsin. Undrar vart middagen kommer äga rum....

1 kommentar:

  1. haha stollfia på båge inläggen. Jag har vart uppe med tuppen i flera dagar, du har bara inte vart här och sett det för du har typ....eh "jobbat"?..
    hehe.


    PUSSy

    SvaraRadera