2011-03-16

hiss & diss

gårdagen bestod av jobb från 12pm, inte så jätteroligt men det känns alltid mkt bättre när man har två vänner som kommer ner för att chatta lite och för att sedan promenera med en hem den lååååååånga vägen från jobb. Det var definitivt gårdagens tummen upp, gårdagens tummen ner var när min (forna) arbetskamrat ringde mig och sa att han fått kicken..... suck. Jobbet var iaf lite roligare när han stod och gjorde burgare.

Idag är det onsdag den 16e mars. Om två månader befinner jag mig i Sverige just nu och om tre månader är jag möjligen en distansstudent vid mittuniversitetet.
Dags för lite surfing trots att kroppen skriker "VIIIIIILAAAAAAAAA"

(måste förresten passa på att klämma in min förvåning över Terese som idag är uppe före klockan 12 och dessutom precis tog fram damsugaren?! Ska nog ta en titt på de där vitaminerna hon fått för sig att ta varje dag....)

cheers my loves

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar