2010-10-03

31 dagar


För exakt en månad sen var jag just nu ute på mitt livs längsta flygtur. Kan inte sluta tänka på att jag bara har 3-4 månader kvar hos familjen, känns som om tiden kommer att gå alldeles för fort.

Helgen har bjudit på en massa skojigheter, fredag bjöd på en lyckad utekväll här i Manly. Jag gästade The Shore Club som ligger precis nere vid stranden tillsammans med två tyska tjejer, Lena och Lea, och med svenskorna Gabbi och Camilla. Stämningen i Manly är helt annorlunda än i city.


Gårdagen bjöd på shopping tillsammans med norrlands-Hanna i city. I regn och rusk gick vi omkring, men vi var lika glada för de. Vad piggar inte upp humöret bättre än lite upprustning av garderoben. 18.00 satte jag mig på färjan mot Manly igen som rymmer upp till hela 800 personer. Visst har jag förstått att det är en av de största färjorna i Sydney, men att det fanns rum för så många människor anade jag aldrig.

Kvällen spenderades på Dee Why's bowlingklubb, en vinst och en förlust.


Bilder från Dax's reptil-kalas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar