2010-09-30

fettisdagen

Hade egentligen inte tänkt att slänga in ett inlägg ikväll, tror att ni fick nog av läsande efter de föregående. Men jag kan inte hålla mig, så en kort uppdatering..

Skön dag, unnade mig två timmar på stranden. Förkylningen på väg att sina. Torsdagar är min gottedag så jag kilade iväg och handlade chips och choklad tidigare. Nu ligger jag i sängen som en strandad val och förbannar mig själv för att jag inte kan kontrollera "junkfood"-suget. Förhoppningsvis har magen återgått till sin normala storlek imorgon när jag vaknar, skillnaden är enorm, haha.

Nu ska jag fortsätta lyssna på julmusik, i princip det enda som söks i Spotify just nu. Jul, jul kära jul.

2 kommentarer:

  1. Har de inte morötter och frukt i Manly?

    SvaraRadera
  2. det är väl klart, men det är ju inte lika gott. Ska jobba på det onyttiga dock, även när det gäller vanlig mat. De göder mig här borta! Jag får alltid tallriken med mest mat på....

    SvaraRadera