2011-02-19

20 och en tand visare

19 februari 2011 och det är nu 20 år sedan jag föddes... eller inte riktigt, men om vi går efter aussietid bör jag födas om några timmar, går vi efter svennetid så får jag vänta ca en halv dag till. Anser att detta för min del är valbart och väljer därför att fira efter aussietid (såklart), vore slöseri med partytid att gå efter er svenska klocka......
Det sägs ju även att visdom kommer med åldern, och ironiskt nog har min andra visdomstand (efter ett antal månaders av velande) valt att titta fram precis lagom till min 20 års dag.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS min tjugoåring!
    Tänk nu har vi inga tonåringar längre... Hoppas att du får en bra födelsedag!
    Kraaaamar från oss alla här i den kalla Nord (-8 grader C just nu)

    SvaraRadera
  2. HEJ och ett STORT GRATTIS, SPÖKET!
    Hoppas du har/har haft en fantastisk födelsedag! Trots mina goda förutsatser så har det där födelsedagskortet inte blivit skickad och hälsningen inte sänd förrän födelsedagen är över enligt Aussieklockan. Men eftersom man bara fyller 20 en gång i livet så tänkte jag att du kunde fira både efter Aussie- och efter Svennetid. dvs i, tja, varför inte, 24 timmar...(?). Massor av kramar från MosterochMobrorochLisa.

    SvaraRadera