2011-02-20

money money money

Dag nr två som 20 åring har nu passerat och tanden tittar fram lite mer sen igår morse. Trots firande igår har jag avverkat ett 9 timmars pass på firebird. Vaknade imorse upp med ett väldigt irriterat sår på hakan och ögoninflammation. Hoppas att en dags vila ska läka det.
Måndag imorgon och jag är ledig, woho.
Framför mig har jag en tuff jobbvecka.
Tisdag: 12-8.30
Onsdag: passa pojkarna 16-18
Torsdag: 10.30-8.30
Fredag: 10.30-8.30
Lördag: 11.30-8.30
Söndag: 11.30-8.30
Men med lönen som ramlar in kan jag kanske äntligen köpa mig en surfbräda. Fick nämligen en "rashe" av Ann igår, en surf t-shirt kan man väl säga som skyddar väldigt bra mot solen och värmer lite också.
Topp present nummer två var pancake makern jag fick av min kära roomie. Nu blir de pannkakor varje dag!!!!

super födelsedag =)

min nya supersnygga rashvest,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar